Stratégia-alkotás, tanácsadás, operatív munkavégzés:
mindhárom területen az ügyfél segítségére vagyunk. A közösen megállapodott terv szerint megvalósítjuk a javasolt tevékenységeket, tanácsot és háttérinformációt adunk a döntéshozatalhoz.
Ügyfélorientáltság:
szeretjük az ügyfél által támasztott új kihívásokat, és ezeket az ügyfél elvárásai és a megvalósítandó feladat igényei szerint, az ügyféllel szoros együttműködésben hajtjuk végre, aktív részesei leszünk helyi, vagy globális csapatának.
Őszinte kommunikáció az ügyféllel, építő kritika, kölcsönös bizalom:
az ügyfelekkel és a médiával való kapcsolatunkat az őszinteség és elfogulatlanság jellemzi. Tapasztalataink szerint az ügyfelek értékelik a meglátásainkat; a nyílt, kétirányú kommunikáció elengedhetetlen része a hosszú távon sikeres partnerségnek.
Vállalt határidők betartása, gyors reakcióidő:
mihelyt egy programról vagy ötletről az ügyféllel közös megállapodás születik, gyorsan és gördülékenyen hozzálátunk a tennivalók megvalósításához, szem előtt tartva ugyanakkor a maximális hatékonyságot és eredményességet.
Hitelesség, médiakapcsolatok:
jól megalapozott, szívélyes kapcsolatrendszert építettünk ki az újságírókkal és szerkesztőségekkel, akik gyakran keresik meg ügyfeleinket proaktívan is szakvéleményért, interjúkéréssel. Ugyanakkor szemmel tartunk és kiaknázunk minden megjelenési lehetőséget, hogy egy-egy téma szakértőjeként pozícionálhassuk ügyfeleinket, és minél jobb minőségű és célozottabb sajtómegjelenéseket érjünk el.
Megbízhatóság, szakmai hozzáértés, rugalmasság:
a Momentumot úgy ismerik, mint elkötelezett, következetes és megbízható PR ügynökség. Minőségi, ügyfélre szabott, probléma-megoldásra koncentráló, energikusan és lelkesedéssel végzett szolgáltatást nyújtunk.
Elérhetőség:
tisztában vagyunk azzal, hogy 24/7 időzónás világban élünk, ezért a normál munkaórákon felül is elérhetők vagyunk, ha szükséges, hogy minden médialehetőséget és együttműködést ki tudjunk aknázni.
Az ördög a részletekben van:
tökéletességre törekszünk az írásos és képi anyagoktól kezdve a rendezvényszervezésig, gyártatásig minden kommunikációs eszköz esetében. A kimenő anyagok, sajtóközlemények, posztok stb. több körös ellenőrzésen mennek keresztül.
Találékonyság:
legyen szó kisebb vagy nagyobb költségvetésről, a fölösleges költekezést elkerüljük. A Momentum mindenkor arra törekszik, hogy minél költséghatékonyabban és jól allokáltan gazdálkodjon a rendelkezésre álló büdzsével, hogy a lehető legjobb megtérülést (ROI) biztosítsa az ügyfél számára. Ahol lehetséges kölcsönösen előnyös együttműködéseket alakítunk ki alvállalkozókkal, médiapartnerekkel.