A Food Network, a Scripps Networks Interactive (most Discovery) egyik televíziós csatornája 2015 óta van jelen Magyarországon. A Momentum intenzív kommunikációs tevékenységet folytat a márka és az aktuális műsorok népszerűsítése érdekében.
2017-ben Anna Olson, a TV csatorna egyik sztár cukrásza egy európai turné keretében Magyarországra látogatott. Összetett kommunikációs kihívást kellett megoldanunk: Anna Olson látogatását és ismertségét kreatívan felhasználva még vonzóbbá tenni a csatornát több célcsoport számára.
Célcsoport az Anna Olson rajongók, jelenlegi és potenciális Food Network nézők több korosztályból, az újságírók és bloggerek, hogy minél nagyobb sajtóvisszhangot kapjon a fontos felületeken, valamint a jelenlegi és potenciális szolgáltatók, akik csomagjaiban elérhető lehet a csatorna.
A Momentum egy kreatív, több célcsoportra koncentráló kampányt dolgozott ki és valósított meg. Három különböző csoport - szolgáltató partnerek, a sajtó és a nagyközönség – süthetett együtt egy mesterkurzuson a sztár cukrásszal.
A Gourmet Fesztiválon a Food Network standdal vett részt (a standon szórakoztató elemekkel és szóróajándékokkal). Anna a Gourmet Fesztivál nagyszínpadán a nagyközönség előtt készített el egy tortát. Intenzív média és teaser kampány támogatta az eseményt. A fesztiválon sajtótájékoztatót és számos interjút szerveztünk.
Egy étteremmel együttműködve Anna egy sütireceptje egy hónapig elérhető volt az étterem vendégek számára fenntartott tabletjein. FB posztok a partner cukrászda és helyszínek oldalán, kvízjáték egy blogger együttműködésével, ahol a nagyközönség nyerhetett lehetőséget a közös sütikészítő kurzusra, beharangozó és összefoglaló sajtóközlemény.
52 résztvevő a három mesterkurzuson.
100+ néző Anna színpadi bemutatóján a Gourmet Fesztiválon.
1500 ember látogatott el a Food Network standjára és válaszolt az Anna Olsonhoz kapcsolódó kvízkérdésekre, amellyel Food Network ajándékokat nyerhettek és receptkártyát kaptak.
Anna az egyik legnagyobb televíziós reggeli show-műsorban készített el egy süteményt.
A közösségi média által elért közönség: 250 000+ fő, ezen kívül összesen 51 800 ember nézte élőben a mesterkurzus videóját az étteremben és a fesztiválon.
Egy hónap alatt 120 ezren sütötték meg a partner étterem tabletjein lévő süteményreceptet.
38 cikk jelent meg +41 cikk írt a Gourmet Fesztivál kapcsán a csatornáról a sajtóban.
A kampányt követően sor került egy új szolgáltatói partnerszerződés megkötésére.